Alltså just nu cirkulerar det en och samma låt i mina lurar… Texten förmedlar ingenting jag har eller kan relatera till, och bara det i sig är en skön känsla.
Det är bara ett evigt gung på repeat och good vibes 💃🏼💃🏼
Jobbar imorgon, sen går jag på semester ett par dagar & lite festligheter 😍

Lämna en kommentar