Alltså.. Planera en resa över en kväll? 😅
Hur länge varar en kväll?
Hur många timmar?
När börjar kvällen?
När slutar den?
Man kan resa långt över en kväll, och framförallt om man kör fort.
Men om man kör fort eller långt, känns det inte lite stressigt då?
Grilla är trevligt. Vatten är fint.
Tänk om kvällen slutar som sist?
Jag fick en direkt känsla av att det inte är jag som kommer att köra, precis som förra gången. Det fick mig att reflektera över hur längesen det var, jag själv fick vara en passagerare..
..Och hur mycket jag tyckte om det.

Lämna en kommentar