Lose you to love me


”I needed to lose you, to find me”

”I needed to hate you, to love me”

”I needed to lose you, to love me”

Jag fick en aha-upplevelse ikväll.. Tack Selena Gomez!

Hur många tjejer och kvinnor har inte någonsin uttryckt sig, någon av ovanstående meningar?? Någon gång i sitt liv..?

Jag skulle gissa på att den procenten är rätt så hög.

Men jag vill bara förmedla en sak.. Att dom flesta vet nog inte ens vad dom säger, eller vad det betyder..

Jag kan också berätta att ja själv uttryckt mig så, och förmodligen i mina yngre dagar.

Jag kan inte direkt komma ihåg att jag sagt det, eller till vem det skulle kunna ha varit till. Men jag känner igen känslan på något sätt. Kanske att jag har skrivit det. Jag är inte säker.

Hur som helst.. Jag tar tillbaka varenda jävla ord, och jag menade verkligen inte vad jag sa.

Men jag kan säga meningarna nu idag, och med all säkerhet…


Snart är det här miserabla kapitlet slut, och det ser jag fram emot..

Om sju dagar vänder jag blad, och då börjar mitt nya liv..


Lämna en kommentar